1. Сатып алушы тауарды жеткізгенге дейін және оны тапсырғаннан кейін оны жеткізу сәтінен бастап 14 күнтізбелік күннен кешіктірмей, оның ұсынылуы, тұтынушылық қасиеттері және фактілер мен шарттарды растайтын құжат болған жағдайда, сапалы тауарлардан оны кез келген уақытта бас тартуға құқылы. аталған тауарларды сатып алу. Тауарлардың жеткіліксіз сапасынан бас тарту Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және тәртіппен жүзеге асырылады
  2. Сатып алушы төлеген соманы қайтару Сатып алушының тиісті талаптарын ұсынған күннен бастап 10 (он) күнтізбелік күннен кешіктірмей жүзеге асырылады. Сатып алушының қайтарылғаны туралы талапты қайтару күні - қайтарылған тауарларды Сатушы алған күні және оны ұсынудың және тұтыну қасиеттерінің сақталуын растайтын, ал Тауардың жеткіліксіз сапасы қайтарылған жағдайда Сатушы Сатушының тауарды жеткіліксіз сапасын растауға жататын күні7
  3. Сатып алушы төлеген соманы қайтару ақшалай нысанда, Тауар үшін төлем жасалатындай түрде жүзеге асырылады.Кредиттік картамен төлеу кезінде қайтару ақы төленген соманы сатып алушының банк картасына аудару арқылы жүзеге асырылады, оған тауарлар төленеді.Сатушының шотына ақы төлеген кезде, Тауарды төлеген Сатып алушының шотына ақшаны аудару арқылы қайтарылады.
  4. Тауарды қайтаруды көліктік компания жүзеге асырады. Егер Сатып алушы Тауардан бас тартғысы келсе (ақшыл немесе сапасыз болса), кері қайтару жүкті алуға өтінімді толтырып, оны тасымалдаушының келу күнімен және басқа шарттармен келісетін Көлік компаниясының өкіліне жіберетін Сатушының клиенттік орталығына өтініш беру арқылы жасалады. жүктерді жинау. Келісу телефон мен электрондық пошта арқылы жасалады. Егер растау хабары Сатушыдан электрондық пошта арқылы қоңырау шалған күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде алынбаса, Сатып алушы деректерді нақтылау үшін қайтадан клиенттік орталыққа хабарласуы керек. Басқа көліктік компаниялармен байланысу тауарлардың сақталуына және олардың адресатқа дұрыс жеткізілуіне кепілдік бермейді. Басқа курьерлік қызметтердің қызметтерін пайдалана отырып, Сатып алушы осындай қызметтердің өз міндеттемелерін дұрыс орындауына жауап береді.
  5. Тауарларды сапалы түрде қайтарған жағдайда Тауарды қайтару құны Сатып алушыға жүктеледі. Тауарды жеткіліксіз сапаға қайтарған жағдайда, Тауарды қайтару бойынша шығындарды Сатушы көтереді.
  6. Сатып алушы Көлік компаниясынан тасымалдау сапасын жақсы Сатушыға қайтару үшін пайдалануға келіссе, Сатушы Тауарды тасымалдау шығындарын сақтау үшін Сатып алушының ағымдағы шотына ақша аударады. Көлік кәсіпорнының өкілі қайтару кезінде Сатып алушыға тасымалдау құны бойынша хабарлайды және бұл ақпаратты Сатып алушының жеке электрондық поштасына көшіреді. Тауарды қайтару туралы өтінішке қол қоя отырып, Сатып алушы оның шотына қаражатты қайтару кезінде тасымалдау құнын ұстап қалуға келіседі.
  7. Қайтару келесі мекенжайында орындалады: Алматы қ-сы, Достық д-лы 34/1, т.е. 18., дүйсенбi- сенбi 10.00-ден 20.00-ге дейін  және жексенбi 11.00 -19.00-ге дейін.
  8. Тиісті және сапасыз тауарды қайтару, егер ол бастапқыда тұтынушы орталығына хабарласып сатып алса ғана мүмкін болады. "G and G Гламур" ЖШС дүкендерінен сатып алынатын тауарлар осы рәсімге сәйкес қайтарылмайды.